Odezwij się do nas
Masz pytania lub potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami – jesteśmy tu, aby pomóc!
Jesteśmy dla Ciebie
NAPISZ
FAQ
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej zrealizować każde zamówienie. W większości przypadków przy natychmiastowej płatności on-line lub za pobraniem zamówienia złożone do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia. Zamówienia złożone po godz. 12:00 wysyłane są następnego dnia roboczego. W przypadku płatności przelewem zamówienie przekazywane jest do realizacji po wpłynięciu środków na konto.
Jakie są dostępne formy dostawy?
Oferujemy różne formy dostawy – Ty decydujesz jak i kiedy odbierzesz zamówienie. Możesz wybrać przesyłkę kurierską (InPost), dostawę do paczkomatu lub odbiór osobisty w naszej siedzibie w Rzeszowie. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce dostawa i płatność.
Jaką metodę płatności mogę wybrać?
W zależności od swoich preferencji możesz wybierać z poniższych metod płatności: przelew tradycyjny, szybki przelew online, BLIK, odroczona płatność PayPO lub płatność przy odbiorze (osobistym lub przy przesyłce za pobraniem).
Jak mogę wypożyczyć urządzenie?
Najprostszym sposobem na wynajem sprzętu rehabilitacyjnego jest złożenie zamówienia poprzez podstroną internetową naszej wypożyczajni, gdzie można wybrać dane urządzenie i okres wynajmu. Jeśli jednak chciałbyś skorzystać z pomocy w dobraniu odpowiedniego urządzenia lub proces zamówienia on-line sprawia Ci jakąkolwiek trudność, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numer 606 106 366 lub mailowo na adres wypozyczalnia@strefaregeneracji.
Czy mogę zrobić zakupy stacjonarnie?
Tak. Zapraszamy na zakupy do naszego sklepu stacjonarnego w Rzeszowie, przy ul. Boya-Żeleńskiego 25, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17:00.
DARMOWA DOSTAWA OD 190 zł
WYSYŁKA W 24H
PŁATNOŚĆ ON-LINE
WYSOKA JAKOŚĆ
WSPARCIE POSPRZEDAŻOWE