REGULAMIN WYPOŻYCZALNI
- Sklep Internetowy/Serwis internetowy dostępny pod adresem internetowym strefaregeneracji.pl prowadzony jest przez STREFA REGENERACJI S.C., z siedzibą ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 25, 35-105 Rzeszów, NIP 8133677616, numer telefonu kontaktowego: +48 660 549 933 w dni robocze w godz. 08:00 do 17:00, opłata jak za połączenie standardowe – wg. cennika danego operatora.
- Definicje:
- Sprzedawca/Usługodawca STREFA REGENERACJI S.C., z siedzibą ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 25, 35-105 Rzeszów, NIP 8133677616;
- Sklep Internetowy/Serwis Internetowy – sklep/serwis internetowy dostępny pod adresem internetowym strefaregeneracji.pl;
- Regulamin – niniejszy regulamin;
- Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
- Rejestracja – proces rejestrowania Konta za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie Sklepu Internetowego;
- Dokument Zamówienia – czynność faktyczna Zamówienia dokonana na formularzu dostępnym na stronie Sklepu Internetowego;
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta mające na celu zawarcie Umowy Sprzedaży danego Produktu/Produktów;
- Klient – podmiot korzystający z usług Sklepu Internetowego, który przystępuje do zawarcia lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą;
- Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z Usługi Elektronicznej;
- Kodeks Cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.);
- Produkt – rzecz ruchoma oferowana w Sklepie Internetowym mająca być lub będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży;
- Konto – konto dobrowolnie zarejestrowane przez Usługobiorcę, oznaczone indywidualnym loginem oraz hasłem podanymi przez Usługobiorcę, będące zbiorem danych w bazie danych Usługodawcy, z którym są powiązane oraz gromadzone dane Usługobiorcy, jaki i dane jego zamówień;
- Umowa Sprzedaży – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu Internetowego.
- Newsletter – dobrowolna cyfrowa usługa świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, przesyłana Usługobiorcom subskrybującym usługę, zawierająca informacje o nowościach, akcjach promocyjnych, artykułach i produktach w Sklepie Internetowym.
- Usługodawca za pośrednictwem Sklepu Internetowego świadczy Usługi Elektroniczne w postaci:
- Obsługi i prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym;
- Złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Dokumentu Zamówienia;
- Przesyłania Newslettera subskrybentom tej usługi.
- Usługodawca świadczy Usługi Elektroniczne bez dodatkowej zapłaty.
- Umowa świadczenia Usług Elektronicznych – oznaczonych w ust. 1 pkt a oraz w ust 1 pkt c – zawierana jest na czas nieokreślony.
- Umowa świadczenia Usługi Elektronicznej oznaczonej w ust. 1 pkt b – zawierana jest na czas oznaczony, ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia.
- Usługobiorca zobowiązuje się korzystać ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i w zgodzie dobrymi obyczajami, z poszanowaniem dóbr osobistych, z przestrzeganiem praw własności intelektualnej osób trzecich.
- Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania prawdziwych danych zgodnych ze stanem faktycznym, co umożliwi Usługodawcy/Sprzedawcy prawidłową realizację danej umowy.
- Oferowane Produkty, reklamy, cenniki i inne informacje o oferowanych Produktach znajdujących się w Sklepie Internetowym, w szczególności: ich specyfikacja, właściwości, przeznaczenie oraz ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy – zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Cena oferowanego w Sklepie Internetowym Produktu, podawana jest w polskich złotych i zawiera wszelkie cła i podatki.
- Cena oferowanego w Sklepie Internetowym Produktu, nie zawiera kosztów dostawy i płatności, które wskazane będą w trakcie składania Zamówienia.
- Cena oferowanego w Sklepie Internetowym Produktu obowiązuje Usługodawcę/Sprzedawcę w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia.
- Zawarcie Umowy Sprzedaży jest możliwe tylko po złożeniu Zamówienia przez Klienta oraz potwierdzeniu realizacji zamówienia przez Sprzedawcę.
- Do Zawarcia Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego należy, dokonać wyboru towaru oraz kolejnych czynności technicznych w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje w Sklepie Internetowym.
- Po prawidłowym Złożeniu Zamówienia przez Klienta, Sprzedawca, za pomocą automatycznie generowanego przez Sklep Internetowy powiadomienia e-mail, potwierdza złożenie przedmiotowego Zamówienia. Potwierdzenie złożenia zamówienia zawiera:
- Informację o otrzymaniu zamówienia
- Potwierdzenie szczegółów zamówienia, w tym listę zamówionych produktów, wybraną metodę dostawy oraz wybraną metodę płatności
- Adres internetowy Regulaminu
- Po prawidłowym Złożeniu Zamówienia przez Klienta, Sprzedawca, za pomocą wiadomości e-mail, w terminie do 3 dni roboczych potwierdza realizację Zamówienia. Potwierdzenie realizacji zamówienia zawiera:
- Informację o przyjęciu zamówienia do realizacji
- Adres internetowy Regulaminu
- Adres internetowy formularza zwrotu zamówienia
- Do zawarcia Umowy Sprzedaży dochodzi z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail o której mowa w ust. 8. Jednocześnie Sprzedający zastrzega sobie prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży, w ciągu 5 dni roboczych od daty prawidłowego Złożenia zamówienia przez Klienta.
- Jeżeli, po prawidłowym złożeniu Zamówienia, wystąpi brak zamówionego przez Klienta Produktu, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany wiadomością e-mail. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, Klient podejmie decyzję o jego realizacji poprzez: anulowanie Zamówienia lub podtrzymanie Zamówienia, a co za tym idzie akceptację wydłużenia czasu oczekiwania i realizacji Umowy Sprzedaży. Sprzedawca może zaproponować klientowi wymianę zamówionego produktu, który jest w chwili składania niedostępny lub wycofany ze sprzedaży na inny.
- Klient może anulować zamówienie lub wprowadzić w nim zmiany do momentu otrzymania przez Klienta powiadomienia o wysyłce danego zamówienia.
- W przypadku Zamówień na produkty sprowadzane na indywidualne zamówienie Klienta, Sprzedawca ma prawo uzależnić realizację zamówienia od wpłaty zaliczki/ceny sprzedaży przez Klienta.
- Umowa Sprzedaży zostanie potwierdzona dowodem zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT.
- Sprzedawca ma prawo do odmowy realizacji Zamówień:
- złożonych na nieprawidłowo wypełnionym formularzu Zamówienia,
- wskazujących na nabywanie Towaru w celu jego dalszej odsprzedaży,
- złożonych z naruszeniem niniejszego Regulaminu.
- Sprzedawca umożliwia kilka metod dokonania płatności za Zamówienie:
- Płatność gotówką przy odbiorze osobistym;
- Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki z dostawą tylko na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
- Płatność przelewem bankowym na rachunek bankowy Sprzedawcy:
- bank: PeKaO Oddział Rzeszów
- nr rachunku: 47 1240 4751 1111 0010 5089 4258
- W przypadku płatności realizowanej przelewem lub wpłatą na rachunek bankowy Sprzedawcy, na poleceniu przelewu należy umieścić w tytule przelewu:
- imię i nazwisko albo firmę Klienta,
- numer Zamówienia (wskazany w informacji o Realizacji Zamówienia w Sklepie).
- Płatności należy dokonać na indywidualny numer rachunku bankowego wskazany powyżej. Indywidualny numer rachunku bankowego zostanie także wysłany na podany przez Klienta podczas składania Zamówienia adres e-mail w osobnej wiadomości e-mail dotyczącej płatności za zamówienie. Płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu TPay, wówczas Klient może uregulować płatność za pośrednictwem ww. serwisu.
- Wybrane metody płatności mogą się wiązać z dodatkową opłatą wskazaną w procesie składania zamówienia.
- Sprzedawca umożliwia Klientowi wybór jednej z następujących metod dostawy:
- Paczka kurierska, w tym paczka kurierska pobraniowa;
- Odbiór osobisty: ul. Hoffmanowej 21/2, 35-016 Rzeszów, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 – 16:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
- Koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia.
- Koszty dostawy uzależnione są od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz płatności.
- Czas realizacji zamówienia – w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub płatności elektronicznej – liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- Czas realizacji zamówienia w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – liczony jest od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Klient zobowiązany jest do odbioru przedmiotowego zamówienia i uregulowania należności za zamówienie zgodnie z wybraną formą płatności.
- W momencie wydania przewoźnikowi Produktu/ów objętych Zamówieniem przez Sprzedawcę, przechodzą na Klienta, który nie jest jednocześnie konsumentem, wszelkie korzyści i ciężary związane z ww. Produktami, w tym niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu/ów. Sprzedawca w opisanej powyżej sytuacji nie ponosi żadnej odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu, powstałe od przyjęcia jej do przewozu, aż do jej wydania Klientowi w tym za powstałe opóźnienie w przewozie przesyłki.
- Klient nie będący jednocześnie konsumentem zobowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i z należytą starannością oraz w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. W przypadku stwierdzenia, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu/ów, Klient nie będący jednocześnie konsumentem zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
- Umowa świadczenia Usług Elektronicznych – oznaczonych w ust. § 1 pkt a oraz w § 2 ust 1 pkt c – może ulec wypowiedzeniu.
- Usługobiorca może wypowiedzieć umowy świadczenia Usług Elektronicznych – oznaczonych w § 2 ust. 1 pkt a oraz w § 2 ust 1 pkt c ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail info@strefaregeneracji.pl lub też pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.
- Usługodawca w przypadku Usługobiorców będących jednocześnie konsumentami może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej, w przypadku gdy:
- Usługobiorca obiektywnie rażąco albo uporczywie narusza Regulamin,
- Usługobiorca dostarcza treści o charakterze bezprawnym,
- Usługodawca może wypowiedzieć umowy świadczenia Usług Elektronicznych – oznaczonych w § 2 ust. 1 pkt a oraz w § 2 ust 1 pkt c po co najmniej jednokrotnym, bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu.
- Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej w przypadku opisanym w ust. 4 wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia przez Usługodawcę Usługobiorcy oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu.
- Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn, poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia w stosunku do Usługobiorców nie będących jednocześnie konsumentami.
- Umowy o świadczenie Usług Elektronicznych mogą zostać rozwiązane przez Usługodawcę i Usługobiorcę w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
- Sprzedawca wobec Klienta, który nabywa Produkt jako osoba fizyczna w celach nie związanych z działalnością zawodową, gospodarczą, odpowiada zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz kodeksem cywilnym.
- Klient przesyła zawiadomienie o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszeniem odpowiedniego żądania za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail info@strefaregeneracji.pl lub też pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.
- Dla oceny niezgodności Produktu z umową należy go dostarczyć na adres siedziby Sprzedawcy. Koszty dostawy ww. produktów są zwracane Klientowi, w przypadku stwierdzenia niezgodności Produktu z umową.
- Sprzedawca odpowie na żądanie Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Odpowiedź Sprzedawcy w przedmiocie reklamacji i żądań Klienta będzie przesłana na wskazany w przedmiotowym piśmie przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.
- W przypadku Produktów objętych gwarancją Sprzedawca oświadcza, iż gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego z tytułu rękojmi.
- Klient traci uprawnienia z tytułu niezgodności Produktu żywnościowego z Umową Sprzedaży, jeżeli nie zawiadomi o tym Sprzedawcy niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży.
- Klient powinien złożyć zawiadomienie o stwierdzeniu niezgodności z Umową Sprzedaży nie później niż przed upływem daty minimalnej trwałości Produktu lub terminu jego przydatności do spożycia. Warunek ten nie odnosi się do Produktów wymienionych w pkt. 7. Regulaminu, dla których nie została ustalona data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia.
- Klientowi przysługuje prawo do korzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail info@strefaregeneracji.pl lub też pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.
- Rozpatrzenie reklamacji związanych ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego przez Usługodawcę następuje nie później niż w terminie 14 dni.
- Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji związanych ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
- Usługobiorca/Klient, który jest konsumentem oraz Usługobiorca/Klient w celach nie związanych z działalnością zawodową, gospodarczą, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Dla zachowania ww. terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail info@strefaregeneracji.pl lub też pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.
- Termin wskazany w ust. 1 naliczany jest:
- od dnia odebrania przesyłki / Produktów przez Klienta
- gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi Elektronicznej od dnia jej zawarcia.
- Odstąpienia umowy zawartej na odległość należy dokonać za pośrednictwem pisma. Przykład formularza Usługodawca/ Sprzedawca zamieścił w sekcji Formularze.
- W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, konsument nie jest obciążany żadnymi zobowiązaniami. Świadczenia stron ulegają zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot świadczeń nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Usługodawca/Sprzedawca dokona zwrotu na wskazany przez konsumenta numer konta bankowego lub w inny wskazany przez konsumenta sposób.
- W razie odstąpienia od umowy konsument ponosi koszty zwrotu towarów do Usługodawcy/Sprzedawcy zgodnie z art. 34 ust 1 ustawy o prawach konsumenta.
- Administratorem danych, przekazywanych przez Klienta w związku z korzystaniem z oferty Sklepu Internetowego, rejestracji lub składania Zamówienia, jest STREFA REGENERACJI S.C., z siedzibą ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 25, 35-105 Rzeszów, NIP 8133677616.
- Przekazywane Dane przetwarzane będą tylko i wyłącznie celem realizacji umowy o świadczenie usług Sprzedawcy oraz umów sprzedaży na odległość, wypełnienia innych opartych o podstawę prawną celów administratorów lub odbiorców danych oraz w związku z realizacją zobowiązań, celów, umów na które Klient wyrazi zgodę, w tym newsletter, cele marketingowe.
- Klient podaje wszelkie dane dobrowolnie, z zastrzeżeniem iż prawdziwość danych podawanych przez Klienta warunkuje prawidłową realizację obowiązków przez Sprzedawcę/Usługodawcę.
- Stosowanie cookies oraz szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych zawarte zostały w dokumencie Polityka Prywatności dostępnym pod adresem https://strefaregeneracji.pl/polityka-prywatnosci/
- Złożenie zamówienia oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.
- Wszystkie informacje, zdjęcia i prezentacje Produktów, znaki firmowe producentów są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub prezentacji bez zgody Sprzedawcy.
- Umowy zawierane pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą/Usługodawcą zawierane są w języku polskim oraz zgodnie z polskim prawem.
- Usługodawca/Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do Regulaminu, w ramach obowiązującego prawa oraz w związku ze zmianą obowiązujących przepisów prawnych, zmian w sposobie płatności i dostawy, zmian w zakresie płatności, formy świadczenia Usług Elektronicznych – w zakresie niezbędnym do wprowadzenia zmian niezbędnych do zaktualizowania postanowień niniejszego Regulaminu.
- Usługodawca powiadomi Usługobiorcę o zmianach zasad świadczenia Usług Elektronicznych. Zmieniony regulamin wiąże strony w przypadku zachowania wymagań z art. 384 Kodeksu Cywilnego, a Usługobiorca nie wypowie umowy o świadczenie Usług Elektronicznych – w terminie 14 dni od ww. powiadomienia.
- Zmiany Regulaminu nie będą naruszać praw nabytych Usługobiorców, którzy są jednocześnie konsumentami korzystającymi ze Sklepu Internetowego przed dniem w życie zmian. Aktualizowany Regulamin nie dotyczy Umów zawartych i Zamówień złożonych lub zrealizowanych przed dniem jego obowiązywania.
- Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy, gdy zmiana Regulaminu będzie wprowadzała jakiekolwiek nowe opłaty lub podwyższenie opłat już obecnych.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy: Kodeksu cywilnego; Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.; Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.; oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie spory strony będą starały się rozwiązać na drodze polubownej, a w razie gdy porozumienie takie byłoby nie możliwe, wszelkie ewentualne spory wynikłe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą będącym jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego zostaną rozstrzygnięte przez sądy powszechne zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz.U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
- Klient/Usługobiorca będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, ma również możliwość rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR (online dispute resolution), dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą niebędącym jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.
REGULAMIN SKLEPU
- Sklep Internetowy/Serwis internetowy dostępny pod adresem internetowym strefaregeneracji.pl, prowadzony jest przez STREFA REGENERACJI S.C., ul. Boya Żeleńskiego 25, 35-105 Rzeszów, NIP: 8133677616, numer telefonu kontaktowego: 17 855 46 48 w dni robocze w godz. 08:00 do 17:00, opłata jak za połączenie standardowe – wg. cennika danego operatora.
- Definicje:
- Sprzedawca/Usługodawca przez STREFA REGENERACJI S.C., ul. Boya Żeleńskiego 25, 35-105 Rzeszów, NIP: 8133677616, numer telefonu kontaktowego: 17 855 46 48.
- Sklep lub Sklep Internetowy, lub Serwis: Usługa elektroniczna, Sklep Internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym strefaregeneracji.pl, w ramach którego Klient zawiera umowę sprzedaży na odległość, strony są informowane o dokonaniu sprzedaży za pomocą poczty elektronicznej, a wykonanie umowy następuje poza Internetem;
- Regulamin – Regulamin Sklepu Internetowego;
- Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
- Rejestracja – proces rejestrowania Konta za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie Sklepu Internetowego;
- Dokument Zamówienia – czynność faktyczna Zamówienia dokonana na formularzu dostępnym na stronie Sklepu Internetowego;
- Zamówienie – dyspozycja zakupu Towaru złożona przez Klienta za pomocą środków komunikacji technicznej;
- Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, która nawiąże stosunek prawny ze Sprzedawcą w zakresie działalności Sklepu. Klient to również Konsument lub Przedsiębiorca – Konsument, jeśli w danej kwestii brak oddzielnych postanowień w stosunku do Konsumenta lub Przedsiębiorcy – Konsumenta.
- Konsument – klient będący osobą fizyczną dokonującą ze Sprzedawcą czynności prawnej (tj. zakupu), niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Przedsiębiorca – Konsument – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nie posiadającą dla niej charakteru zawodowego, wynikającego z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, weryfikowanego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Przy czym dotyczy to tylko umów zawieranych na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa.
- Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z Usługi Elektronicznej;
- Kodeks Cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.).
- Produkt lub towar – rzecz ruchoma oferowana w Sklepie Internetowym mająca być lub będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży;
- Konto – konto dobrowolnie zarejestrowane przez Usługobiorcę, oznaczone indywidualnym loginem oraz hasłem podanymi przez Usługobiorcę, będące zbiorem danych w bazie danych Usługodawcy, z którym są powiązane oraz gromadzone dane Usługobiorcy, jaki i dane jego zamówień;
- Umowa Sprzedaży – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu Internetowego.
- Newsletter – dobrowolna cyfrowa usługa świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, przesyłana Usługobiorcom subskrybującym usługę, zawierająca informacje o nowościach, akcjach promocyjnych, artykułach i produktach w Sklepie Internetowym.
- Usługodawca za pośrednictwem Sklepu Internetowego świadczy Usługi Elektroniczne w postaci:
- obsługi i prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym;
- złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Dokumentu Zamówienia;
- przesyłania Newslettera subskrybentom tej usługi.
- Usługodawca świadczy Usługi Elektroniczne bez dodatkowej zapłaty.
- Umowa świadczenia Usług Elektronicznych – oznaczonych w ust. 1 pkt a oraz w ust 1 pkt c – zawierana jest na czas nieokreślony.
- Umowa świadczenia Usługi Elektronicznej oznaczonej w ust. 1 pkt b – zawierana jest na czas oznaczony, ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia.
- Usługobiorca zobowiązuje się korzystać ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i w zgodzie dobrymi obyczajami, z poszanowaniem dóbr osobistych, z przestrzeganiem praw własności intelektualnej osób trzecich.
- Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania prawdziwych danych zgodnych ze stanem faktycznym, co umożliwi Usługodawcy/Sprzedawcy prawidłową realizację danej umowy.
- Oferowane Produkty, reklamy, cenniki i inne informacje o oferowanych Produktach znajdujących się w Sklepie Internetowym, w szczególności: ich specyfikacja, właściwości, przeznaczenie oraz ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy – zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Cena oferowanego w Sklepie Internetowym Produktu, podawana jest w polskich złotych i zawiera wszelkie cła i podatki.
- Cena oferowanego w Sklepie Internetowym Produktu, nie zawiera kosztów dostawy i płatności, które wskazane będą w trakcie składania Zamówienia.
- Cena oferowanego w Sklepie Internetowym Produktu obowiązuje Usługodawcę/Sprzedawcę w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia.
- Zawarcie Umowy Sprzedaży jest możliwe tylko po złożeniu Zamówienia przez Klienta oraz potwierdzeniu realizacji zamówienia przez Sprzedawcę.
- Do Zawarcia Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego należy, dokonać wyboru towaru oraz kolejnych czynności technicznych w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje w Sklepie Internetowym.
- Po prawidłowym Złożeniu Zamówienia przez Klienta, Sprzedawca, za pomocą automatycznie generowanego przez Sklep Internetowy powiadomienia e-mail, potwierdza złożenie przedmiotowego Zamówienia. Potwierdzenie złożenia zamówienia zawiera:
- informację o otrzymaniu zamówienia,
- potwierdzenie szczegółów zamówienia, w tym listę zamówionych produktów, wybraną metodę dostawy oraz wybraną metodę płatności,
- adres internetowy Regulaminu.
- Po prawidłowym Złożeniu Zamówienia przez Klienta, Sprzedawca, za pomocą wiadomości e-mail, w terminie do 3 dni roboczych potwierdza realizację Zamówienia. Potwierdzenie realizacji zamówienia zawiera:
- informację o przyjęciu zamówienia do realizacji,
- adres internetowy Regulaminu,
- adres internetowy formularza zwrotu zamówienia.
- Do zawarcia Umowy Sprzedaży dochodzi z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail o której mowa w ust. 8. Jednocześnie Sprzedający zastrzega sobie prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży, w ciągu 5 dni roboczych od daty prawidłowego Złożenia zamówienia przez Klienta.
- Jeżeli, po prawidłowym złożeniu Zamówienia, wystąpi brak zamówionego przez Klienta Produktu, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany wiadomością e-mail. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, Klient podejmie decyzję o jego realizacji poprzez: anulowanie Zamówienia lub podtrzymanie Zamówienia, a co za tym idzie akceptację wydłużenia czasu oczekiwania i realizacji Umowy Sprzedaży. Sprzedawca może zaproponować klientowi wymianę zamówionego produktu, który jest w chwili składania niedostępny lub wycofany ze sprzedaży na inny.
- Klient może anulować zamówienie lub wprowadzić w nim zmiany do momentu otrzymania przez Klienta powiadomienia o wysyłce danego zamówienia.
- W przypadku Zamówień na produkty sprowadzane na indywidualne zamówienie Klienta, Sprzedawca ma prawo uzależnić realizację zamówienia od wpłaty zaliczki/ceny sprzedaży przez Klienta.
- Umowa Sprzedaży zostanie potwierdzona dowodem zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT.
- Sprzedawca ma prawo do odmowy realizacji Zamówień:
- złożonych na nieprawidłowo wypełnionym formularzu Zamówienia,
- wskazujących na nabywanie Towaru w celu jego dalszej odsprzedaży,
- złożonych z naruszeniem niniejszego Regulaminu.
- Sprzedawca umożliwia kilka metod dokonania płatności za Zamówienie:
- płatność gotówką przy odbiorze osobistym;
- płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki z dostawą tylko na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
- płatność przelewem bankowym na rachunek bankowy Sprzedawcy:
- bank: Santander – nr rachunku: 43 1090 2590 0000 0001 4499 0555;
- bank: PeKaO – nr rachunku: 47 1240 4751 1111 0010 5089 4258.
- W przypadku płatności realizowanej przelewem lub wpłatą na rachunek bankowy Sprzedawcy, na poleceniu przelewu należy umieścić w tytule przelewu:
- imię i nazwisko albo firmę Klienta,
- numer Zamówienia (wskazany w informacji o Realizacji Zamówienia w Sklepie).
- Płatności należy dokonać na indywidualny numer rachunku bankowego wskazany powyżej. Indywidualny numer rachunku bankowego zostanie także wysłany na podany przez Klienta podczas składania Zamówienia adres e-mail w osobnej wiadomości e-mail dotyczącej płatności za zamówienie.
- Płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu TPay, wówczas Klient może uregulować płatność za pośrednictwem ww. serwisu.
- Wybrane metody płatności mogą się wiązać z dodatkową opłatą wskazaną w procesie składania zamówienia.
- Wszystkie ceny Towarów podawane w Sklepie są cenami brutto w złotych polskich (ceny zawierają podatek VAT). Cena Towaru nie uwzględnia kosztów, o którym mowa w punkcie 4 poniżej. Cena Towaru podana w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia jest wiążąca dla obu stron.
- Koszty związane z dostawą Towaru (transport, dostarczenie, usługi pocztowe) i ewentualne inne koszty ponosi Klient. Wysokość tych kosztów może zależeć od wyboru Klienta co do sposobu dostawy Towaru. Informacja o wysokości tych kosztów jest przekazywana na etapie składania Zamówienia.
- Informacja o cenie podawana na stronie strefaregeneracji.pl ma charakter wiążący od momentu otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w treści § 3 ust 11 pkt 1 Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów. W przypadku podania na stronie Sklepu błędnej ceny Klient zostanie o tym poinformowany przed otrzymaniem powyższej wiadomości e-mail.
- Sprzedawca umożliwia Klientowi wybór jednej z następujących metod dostawy:
- paczka kurierska, w tym paczka kurierska pobraniowa;
- odbiór osobisty w siedzibie Sprzedawcy: ul. Boya Żeleńskiego 25, 35-105 Rzeszów, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 – 16:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
- Koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia.
- Koszty dostawy uzależnione są od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz płatności.
- Koszty dostawy wskazane są również na stronie Sklepu Internetowego w zakładce Dostawa i płatności.
- Czas realizacji zamówienia – w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub płatności elektronicznej – liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- Czas realizacji zamówienia w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – liczony jest od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Klient zobowiązany jest do odbioru przedmiotowego zamówienia i uregulowania należności za zamówienie zgodnie z wybraną formą płatności.
- W momencie wydania przewoźnikowi Produktu/ów objętych Zamówieniem przez Sprzedawcę, przechodzą na Klienta, który nie jest jednocześnie konsumentem, wszelkie korzyści i ciężary związane z ww. Produktami, w tym niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu/ów. Sprzedawca w opisanej powyżej sytuacji nie ponosi żadnej odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu, powstałe od przyjęcia jej do przewozu, aż do jej wydania Klientowi w tym za powstałe opóźnienie w przewozie przesyłki.
- Klient nie będący jednocześnie konsumentem zobowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i z należytą starannością oraz w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. W przypadku stwierdzenia, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu/ów, Klient nie będący jednocześnie konsumentem zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
- Umowa świadczenia Usług Elektronicznych – oznaczonych w ust. § 1 pkt a oraz w § 2 ust 1 pkt c – może ulec wypowiedzeniu.
- Usługobiorca może wypowiedzieć umowy świadczenia Usług Elektronicznych – oznaczonych w § 2 ust. 1 pkt a oraz w § 2 ust 1 pkt c ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail info@strefaregeneracji.pl lub też pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.
- Usługodawca w przypadku Usługobiorców będących jednocześnie konsumentami może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej, w przypadku gdy:
- Usługobiorca obiektywnie rażąco albo uporczywie narusza Regulamin,
- Usługobiorca dostarcza treści o charakterze bezprawnym,
- Usługodawca może wypowiedzieć umowy świadczenia Usług Elektronicznych – oznaczonych w § 2 ust. 1 pkt a oraz w § 2 ust 1 pkt c po co najmniej jednokrotnym, bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu.
- Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej w przypadku opisanym w ust. 4 wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia przez Usługodawcę Usługobiorcy oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu.
- Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn, poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia w stosunku do Usługobiorców nie będących jednocześnie konsumentami.
- Umowy o świadczenie Usług Elektronicznych mogą zostać rozwiązane przez Usługodawcę i Usługobiorcę w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
- Sprzedawca wobec Klienta, w tym takiego nabywa Produkt jako osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą w celach nie związanych z działalnością zawodową, gospodarczą, odpowiada zgodnie z Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz kodeksem cywilnym.
- Klient przesyła zawiadomienie o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszeniem odpowiedniego żądania za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail info@strefaregeneracji.pl lub też pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.
- Dla oceny niezgodności Produktu z umową należy go dostarczyć na adres siedziby Sprzedawcy. Koszty dostawy ww. produktów są zwracane Klientowi, w przypadku stwierdzenia niezgodności Produktu z umową.
- Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację Klienta w terminie 30 dni, a reklamację Konsumenta lub Przedsiębiorcy – Konsumenta w terminie 14 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta lub Przedsiębiorcy – Konsumenta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
- Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania.
- Odpowiedź Sprzedawcy w przedmiocie reklamacji i żądań Klienta będzie przesłana na wskazany w przedmiotowym piśmie przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.
- W przypadku Produktów objętych gwarancją Sprzedawca oświadcza, iż gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego z tytułu rękojmi.
- Klient traci uprawnienia z tytułu niezgodności Produktu żywnościowego z Umową Sprzedaży, jeżeli nie zawiadomi o tym Sprzedawcy niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży
- Klient powinien złożyć zawiadomienie o stwierdzeniu niezgodności z Umową Sprzedaży nie później niż przed upływem daty minimalnej trwałości Produktu lub terminu jego przydatności do spożycia. Warunek ten nie odnosi się do Produktów wymienionych w pkt. 7. Regulaminu, dla których nie została ustalona data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia.
- Klientowi przysługuje prawo do korzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail info@strefaregeneracji.pl lub też pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.
- Rozpatrzenie reklamacji związanych ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego przez Usługodawcę następuje nie później niż w terminie 14 dni.
- Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji związanych ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
- Odstąpienie od Umowy przez Sprzedawcę lub Klienta może nastąpić na zasadach określonych w przepisach kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Konsumentowi lub Przedsiębiorcy Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru.
- Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument lub Przedsiębiorca – Konsument jest uprawniony do złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
- Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 2 ustawy o prawach konsumenta;
- Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 4-6 ustawy o prawach konsumenta
- brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
- brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w art. 43d ustawy o prawach konsumenta;
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
- Informacje o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę – Konsumenta zawarte są w pouczeniu o prawie odstąpienia, dostępnym na stronie Sklepu.
- Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy – Konsumentowi w odniesieniu do umów:
- o świadczenie usług, za które Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy – Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;
- której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i mogą wystąpić przed upływem terminu do zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy-Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie treści cyfrowych nie dostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcę-Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Konsumentowi lub Przedsiębiorcy-Konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust 1 i 2 albo art 21 ust 1 ustawy o prawie konsumenta;
- o świadczenie usług, za które Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument wyraźnie zażądał od Sprzedawcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument.
- Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową.
- Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy-Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny.
- Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową w odniesieniu do tych towarów, a także w odniesieniu do innych towarów nabytych przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę-Konsumenta wraz z towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową.
- W razie odstąpienia od umowy Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument niezwłocznie zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy-Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru wraz z wszystkimi elementami wyposażenia, w tym opakowania, o ile stanowi ono istotny element Towaru. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Konsumenta lub Przedsiębiorcę-Konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
- Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
- W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy Umowa uważana jest za niezawartą.
- Z usługi Newsletter może korzystać Klient/Użytkownik, albo działająca przez osobę prawidłowo umocowaną osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. W przypadku, gdy podmiotem korzystającym z Newsletter jest osoba fizyczna o ograniczonej zdolności do czynności prawnych, w przypadku takiej potrzeby zobowiązuje się ona uzyskać prawnie skuteczną zgodę swojego przedstawiciela ustawowego na zawarcie umowy o świadczenie usługi Newsletter oraz okazać taką zgodę na każde żądanie Usługodawcę, przy czym co do zasady Umowa ma charakter umowy powszechnie zawieranej w drobnych bieżących sprawach życia codziennego. Usługodawca nie pobiera od korzystających z przedmiotowej usługi jakichkolwiek opłat za świadczenie Newslettera.
- Usługa Newslettera świadczona jest wyłącznie dla zarejestrowanych podmiotów. Aby dokonać rejestracji należy, wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na stronie internetowej: strefaregeneracji.pl.
- W celu dokonania rejestracji należy wykonać następujące czynności:
- Wypełnić prawidłowo formularz:
- należy wprowadzić adres e-mail, na który wysyłane mają być treści kolejnych edycji Newslettera. Wpisany adres e-mail musi należeć lub być w dyspozycji osoby rejestrującej się. Zabronione jest wykorzystywanie adresów poczty elektronicznej, które nie należą do osób dokonujących rejestracji;
- wyrazić zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną;
- Użytkownik dobrowolnie może wyrazić również zgodę na przetwarzanie podanych danych do celów marketingowych przez STREFA REGENERACJI S.C..
- Kliknąć na przycisk „Zapisz” (w przypadku rejestracji poprzez stronę www). Po tej czynności na adres e-mail, wprowadzony w procesie rejestracyjnym, wysłana zostanie informacja zawierająca link do procesu weryfikującego żądanie dodania skrzynki pocztowej do listy dystrybucyjnej usługi „Newsletter”.
- Kliknąć na nadesłany na podany adres e-mail link do procesu weryfikującego żądanie dodania skrzynki pocztowej do listy dystrybucyjnej usługi Newsletter. Czynność ta potwierdza wolę dodania posiadacza rejestrowanego adresu e-mail do listy dystrybucyjnej usługi Newsletter. Od tej chwili, na zarejestrowane konto e-mail wysyłane będą przez STREFA REGENERACJI S.C treści kolejnych edycji usługi Newsletter.
- Wypełnić prawidłowo formularz:
- Usługa Newsletter jest świadczona nieodpłatnie i w czasie nieoznaczonym od momentu zarejestrowania się przez Klienta do momentu rezygnacji przez Użytkownika lub wypowiedzenia Usługi przez Serwis.
- Użytkownik w każdym momencie ma prawo zrezygnować z usługi Newsletter. Subskrypcję można anulować, klikając na link znajdujący się w stopce każdego z przesłanych listów elektronicznych.
- Usunięcie konta pocztowego Użytkownika i danych osobowych z bazy adresowej Newslettera następuje natychmiastowo i sygnalizowane jest komunikatem potwierdzającym operację.
- Klient subskrybując Newsletter wyraża zgodę na wysyłanie przez STREFA REGENERACJI S.C za pośrednictwem Newslettera reklam oraz informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną na konto e-mail Klienta.
- Dane osobowe Użytkownika są przetwarzane do celów marketingowych na podstawie wyrażonej przez Użytkownika zgody, obejmującej zgodę na przesyłanie informacji drogą telefoniczną lub mailową (podstawa prawna przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit a) Rozporządzenia). Użytkownik ma prawo nie podać swoich danych osobowych, jednak w takiej sytuacji Użytkownik nie będzie mógł otrzymywać żadnych informacji handlowych.
- Administratorem danych, przekazywanych przez Klienta w związku z korzystaniem z oferty Sklepu Internetowego, rejestracji lub składania Zamówienia, jest STREFA REGENERACJI S.C z siedzibą ul. Boya Żeleńskiego 25, 35-105 Rzeszów, NIP: 8133677616.
- Przekazywane Dane przetwarzane będą tylko i wyłącznie celem realizacji umowy o świadczenie usług Sprzedawcy oraz umów sprzedaży na odległość, wypełnienia innych opartych o podstawę prawną celów administratorów lub odbiorców danych oraz w związku z realizacją zobowiązań, celów, umów na które Klient wyrazi zgodę, w tym newsletter, cele marketingowe.
- Klient podaje wszelkie dane dobrowolnie, z zastrzeżeniem iż prawdziwość danych podawanych przez Klienta warunkuje prawidłową realizację obowiązków przez Sprzedawcę/Usługodawcę.
- Stosowanie cookies oraz szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych zawarte zostały w dokumencie Polityka Prywatności dostępnym pod adresem https://strefaregeneracji.pl/polityka-prywatnosci.
- Złożenie zamówienia oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.
- Wszystkie informacje, zdjęcia i prezentacje Produktów, znaki firmowe producentów są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub prezentacji bez zgody Sprzedawcy.
- Umowy zawierane pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą/Usługodawcą zawierane są w języku polskim oraz zgodnie z polskim prawem.
- Usługodawca/Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do Regulaminu, w ramach obowiązującego prawa oraz w związku ze zmianą obowiązujących przepisów prawnych, zmian w sposobie płatności i dostawy, zmian w zakresie płatności, formy świadczenia Usług Elektronicznych – w zakresie niezbędnym do wprowadzenia zmian niezbędnych do zaktualizowania postanowień niniejszego Regulaminu.
- Usługodawca powiadomi Usługobiorcę o zmianach zasad świadczenia Usług Elektronicznych. Zmieniony regulamin wiąże strony w przypadku zachowania wymagań z art. 384 Kodeksu Cywilnego, a Usługobiorca nie wypowie umowy o świadczenie Usług Elektronicznych – w terminie 14 dni od ww. powiadomienia.
- Zmiany Regulaminu nie będą naruszać praw nabytych Usługobiorców, którzy są jednocześnie konsumentami korzystającymi ze Sklepu Internetowego przed dniem w życie zmian. Zaktualizowany Regulamin nie dotyczy Umów zawartych i Zamówień złożonych lub zrealizowanych przed dniem jego obowiązywania.
- Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy, gdy zmiana Regulaminu będzie wprowadzała jakiekolwiek nowe opłaty lub podwyższenie opłat już obecnych.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy: Kodeksu cywilnego; Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.; Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie spory strony będą starały się rozwiązać na drodze polubownej, a w razie gdy porozumienie takie byłoby niemożliwe, wszelkie ewentualne spory wynikłe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą będącym jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego zostaną rozstrzygnięte przez sądy powszechne zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz.U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
- Klient/Usługobiorca będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, ma również możliwość rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR (online dispute resolution), dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą niebędącym jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.
WARUNKI PROMOCJI "AMBASADORSKIE KODY RABATOWE"
- Niniejsze warunki Promocji pod nazwą: „Ambasadorskie Kody rabatowe” określają zasady funkcjonowania, warunki oraz zakres i procedurę reklamacyjną Promocji, zasady korzystania oraz uprawnienia przysługujące osobom biorącym udział w Promocji, a także obowiązki Organizatora (dalej również: „Warunki Promocji”).
- Organizatorem Promocji „Ambasadorskie Kody rabatowe” (dalej również: „Promocja”) jest STREFA REGENERACJI S.C., ul. Boya Żeleńskiego 25, 35-105 Rzeszów, NIP: 8133677616 (zwana dalej: STREFA).
- Promocja prowadzona jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, za pośrednictwem serwisu internetowego STREFY, dostępnego pod adresem strefaregeneracji.pl.
- W Promocji mogą uczestniczyć Klienci, którzy posiadają kod rabatowy i spełniają pozostałe Warunki Promocji (dalej również: „Uczestnik Promocji”).
- Promocja ogłaszana jest w ramach strefaregeneracji.pl.
- Przedmiotem Promocji jest możliwość skorzystania przez Uczestnika Promocji na zasadach określonych w Warunkach Promocji z Promocji obejmującej rabat – przyznany w określonej wysokości danemu Ambasadorowi na całe zamówienie (dalej również: „Przedmiot Promocji”), z wykorzystaniem kodu rabatowego opublikowanego przez Ambasadora w jego portalach społecznościowych w Czasie trwania Promocji.
- Opublikowany przez Ambasadora kod rabatowy zachowują ważność przez okres współpracy STREFY z Ambasadorem.
- Lista Ambasadorów uprawnionych do publikacji kodów rabatowych objętych Promocją może ulegać zmianie.
- Promocja nie obejmuje Produktów przecenionych oraz produktów, objętych innymi promocjami.
- Promocja obowiązuje od dnia 01.11.2023 r. do dnia ogłoszenia jej zakończenia lub zakończenia współpracy z danym Ambasadorem. (dalej również: „Czas trwania Promocji”).
- Udział w Promocji jest dobrowolny i bezpłatny (tzn. zakup Produktów w ramach Promocji nie wymaga poniesienia przez Uczestnika Promocji dodatkowych kosztów poza uiszczeniem Ceny Produktów podlegających Promocji oraz kosztów dostawy).
- Aby wziąć udział w Promocji, należy zawrzeć Umowę Sprzedaży Produktów za pośrednictwem strefaregeneracji.pl; przed zawarciem Umowy Sprzedaży należy wpisać kod rabatowy danego Ambasadora w odpowiednim miejscu wskazanym w Serwisie Internetowym.
- Promocja nie łączy się z innymi promocjami, upustami, rabatami, obniżkami, akcjami promocyjnymi, szczególnymi ofertami cenowymi lub produktowymi, które obowiązują w seron.pl, chyba że warunki takiej promocji, upustu, rabatu, obniżki, akcji promocyjnych, szczególnej oferty cenowej lub produktowej stanowią inaczej.
- W ramach Promocji regularna Cena za Produkt lub Produkty zakupione przez Uczestnika Promocji w Serwisie Internetowym zostanie pomniejszona o wysokość objętą Przedmiotem Promocji. Promocja nie obejmuje (nie obniża) ewentualnych kosztów dostawy Produktów zakupionych w ramach Promocji w Serwisie Internetowym, które Uczestnik Promocji ponosi w pełnej wysokości.
- W przypadku jednoczesnego zakupu kilku Produktów w ramach jednego Zamówienia, Przedmiot Promocji naliczany jest od łącznej Ceny zakupionych Produktów objętych Promocją.
- Uczestnik może wielokrotnie brać udział w Promocji w okresie jej obowiązywania.
- Przyznany przez Organizatora Przedmiot Promocji nie podlega wypłacie w pieniądzu lub wymianie na jakikolwiek inny środek płatniczy oraz ma charakter nieprzenoszalny.
- Udział w Promocji jest jednoznaczny z akceptacją Regulaminu.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.11.2023 r.
- Wszelkie reklamacje dotyczące Promocji, Uczestnicy Promocji mogą zgłaszać w szczególności drogą elektroniczną na adres: info@strefaregeneracji.pl lub listownie na adres siedziby STREFY (dalej również: „Reklamacje”).
- W celu przyspieszenia rozpatrzenia Reklamacji prosimy o podanie imienia i nazwiska Uczestnika Promocji, danych kontaktowych (np. adresu e-mail lub numeru telefonu), a także opisu przyczyn uzasadniających Reklamację.
- Uczestnik Promocji zostanie powiadomiony w terminie 14 dni drogą elektroniczną lub pisemną o rozpatrzeniu Reklamacji i sposobie jej załatwienia.
- Reklamacje rozpatruje STREFA, stosując w szczególności postanowienia niniejszych Warunków Promocji.
- Niniejsze Warunki Promocji są dostępne pod adresem https://strefaregeneracji.pl/sklep/regulamin/.
- W zakresie nieuregulowanym w niniejszych Warunkach Promocji zastosowanie mają odpowiednio postanowienia Regulaminu.
- Administratorem danych osobowych Uczestników Promocji jest STREFA. Szczegóły dotyczące zasad przetwarzania danych znajdują się w Polityce Prywatności STREFY, dostępnej pod adresem https://strefaregeneracji.pl/polityka-prywatnosci.
- STREFA zastrzega sobie prawo do zmiany Warunków Promocji w przypadku zaistnienia ważnej przyczyny rozumianej jako:
- zmiana przepisów prawa regulujących zasady przeprowadzania Promocji, wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki STREFY i Uczestników Promocji,
zmiana sposobu przeprowadzania Promocji spowodowana względami technicznymi lub technologicznymi (w szczególności aktualizacji wymagań technicznych wskazanych w Regulaminie); - zmiana przepisów prawa regulujących sprzedaż Produktów lub świadczenie usług drogą elektroniczną przez STREFĘ wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w Umowie Sprzedaży lub zmiana interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów;
- zmiana zakresu lub świadczenia usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez STREFĘ dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem.
- zmiana przepisów prawa regulujących zasady przeprowadzania Promocji, wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki STREFY i Uczestników Promocji,
- W przypadku dokonania zmiany w Warunkach Promocji, STREFA udostępni tekst jednolity Warunków Promocji poprzez jego publikację w strefaregeneracji.pl. Zmiany Warunków Promocji obowiązują od momentu wyraźnego ich wskazania i umieszczenia na strefaregeneracji.pl.
DARMOWA DOSTAWA OD 190 zł
WYSYŁKA W 24H
PŁATNOŚĆ ON-LINE
WYSOKA JAKOŚĆ
WSPARCIE POSPRZEDAŻOWE